Bryce Canyon, na regen komt zeker zonneschijn

Verenigde Staten, Bryce Canyon National Park

Waarom telkens verkassen als Bryce Canyon "slechts 150 km" ver is. Dus de auto gepakt om voor even Zion NP uit te gaan. Alleen de route al om in het oosten het park uit te gaan. Zo mooi... en hoe verder we kwamen.. ook mooi maar hoe kouder en bewolkter. En na 2 uur waren we er... koud en regen.
Ponchos gekocht en in de bus gestapt het park in. Naar Inspiration Point waar weinig te zien was.
Goed idee: de tijd doden in de bus (lekker warm) omdat het toch beter zou worden .. en ja hoor. Na een uur weer uitgestapt en voor de rest van de dag voornamelijk zon en vooral veel moois. Van Inspiration Point naar Sunset Point gelopen en daar de Navajo Trail naar beneden gelopen. Ook weer zo mooi...
Eind van de middag weer terug. Halverwege lekker Amerikaans gegeten en weer terug via de mooie route Zion NP in. In Springdale was inmiddels fam. Mekking ook aangekomen waar mee we nog gezellig en public een biertje genomen hebben.