*******Ons laatste reisverslag van onze reis na Sicilië 17-06-2019*******

Nederland, maastricht

Nou we zijn weer thuis wat is het toch altijd weer fijn om thuis te zijn he je verlangt zo na vakantie en als je weer thuis bent is het goed .

De dag gisteren was als volgt we moesten om tien uur reeds van de kamer af maar we mochten wel de rest van de tijd nog gewoon eten en drinken wat we wilden dat was wel lekker dus we hadden de hele dag nog voor ons om b.v. aan het zwembad te liggen of gewoon op het terras te zitten ook konden we nog wat wandelen.

"s middags heeft Huub heeft nog meegedaan aan het darten van die dag tegen half zes werden we afgehaald met een luxe bus om naar het vliegveld te gaan.
Daar landen tegen zeven uur ons vliegtuig reeds en we konden om tien over half acht aan boord om tien voor half negen gingen we de lucht in en om half elf landen we al in Beek.
Dat was dus behoorlijk snel na enige tijd te wachten op onze koffers konden we met de Schuttel bus na de parking P5 en konden we gratis uitrijden tegen half twaalf waren we thuis en was de reis voorbij zonder verdere complicaties .

Nou achteraf gezien is alles dus meegevallen en ga ik uiteraard morgen na de dokter wat ik verder moet gaan doen met de medicatie enzo .

Ik dank alle volgers voor de leuke commentaren en steun af en toe en wens jullie allemaal een fijne vakantie en wellicht spoort dit jullie aan om ook eens zo'n verslag te schrijven via Pindat want ik heb het met plezier gedaan .

D hartelijke groeten van Ton , Irving en Huub hier onder nog een col age van diverse foto's er zullen wel dubbele bijzitten maar dat vindt ik niet erg en hopelijk jullie ook niet tot een volgende keer

Thx!

Gerda 2019-06-16 16:20:22

De natuur was geweldig en mooi weer.