Nog een nachtje slapen

Nederland, Maastricht

Beste volgers,
Nog een nachtje slapen en dan vertrekken wij vanaf Maastricht na sicillie ,om precies te zijn morgen om 15.05 uur.

De koffers zijn natuurlijk al gepakt en alle reisbescheiden liggen klaar ook hebben we toch een plaatsreservering in het vliegtuig gedaan dit omdat ik wat extra been ruimte nodig heb vanwege mijn lengte en kleine ruimt tussen de stoelen zowel voor de heen als terug reis,de baording Cards heb ik gisteren al kunnen downloaden, dus op het vliegveld zijn we snel klaar.

Trouwens het parkeren hier is ook nog volledig gratis voor de 15 dagen en je wordt met een shuttel bus gehaald en gebracht vanaf de parkeer plaats en dat is wel handig niet .

Nou hoop ik toch ook van jullie af en toe wat te horen zodat ik zie dat jullie de zaak ook volgen, alvast bedankt en tot binnenkort vanaf sicillie Italië

Met vriendelijke groeten Ton Irving en Huub.

Fijn dat het zo ver is !

Diverse.vakanties 2019-05-31 10:18:25

Prettige vakantie en tot kijk🌞🌞🌞🌴🌴🌴🍹🥃🍺

Peter en Monique 2019-05-31 16:50:13

Diverse.vakanties 2019-05-31 17:48:52

een goede vlucht en een prettige vakantie.

Brigitte & Bèr 2019-06-01 10:59:56

Ich wünsche Euch einen schönen Urlaub. Tanzt nicht so viel auf dem Vulkan herum, er ist gerade recht aktiv. Grüße aus Zellingen

Barbara 2019-06-01 11:29:07

Een hele fijne vakantie, en geniet. Groetjes uit het zonnige Maastricht.