Het laatste verslag vanaf Sicilië vrijdag 14 juni 2019

Italië, Mazara del Vallo

Nou hier dan het laatste nieuws vanaf. Sicillie , het volgende zal ik zondag vanuit Maastricht schrijven ga ik van uit.

Nou de dag begon vroeg om half acht waren we al onderweg na het ziekenhuis voor een laatste onderzoek want we moesten ons om acht uur melden.
Zo gezegd zo gedaan het duurde tot half tien eer ik de dokter kwam te spreken hij probeerde ons e.e.a. Uit te leggen en zei dat hij nog eens bloed wilde afnemen en controleren.
Dat duurde weer een dikke uur en de uitslag kreeg ik tegen éénen na veel gezeur onzerzijds anders was het nog veel later geworden.
Nou uiteindelijk blijk ik nog een tekort te hebben aan ijzergehalte in het bloed ik denk dat als ik in Nederland ben ik van de dokter b12 medicatie zal krijgen.

Zo nu terug na het hotel en lekker van de lunch genieten die was weer uitgebreid zoals altijd ik heb wat salade genomen met een mix van diverse tomaten enzo daarna een beetje paella met mosselen en diverse soorten vis mmm lekker.

S’midags aan het zwembad gaan liggen uitrusten en om half vijf hebben we alle drie aan het darten meegedaan Huub won de eerste prijs en kreeg een flesje Heineken bier als prijs, ik werd derde dus was tevreden .

Zo nog een volle dag te gaan en morgenavond om elf uur landen we op Beek en is het weer voorbij zondag versla ik de laatste dag groetjes van Ton ,Irving en Huub uit Sicilië .

P.s. Ik zal goed weer meebrengen reken daar maar op hahahaha.

Geniet van de avond, het lekkere eten ......., ......

Gerda 2019-06-14 19:41:25

Ik dacht dat je alleen in Nederland zo behandeld werd in het ziekenhuis, maar blijkbaar niet. Ik hoop dat jullie toch nog hebben genoten van jullie vakantie.