Wintersport 2015

Duitsland, Soesterberg/Kleve/Schlusselfeld/Seegatterl/Herzogenaurach/Idstein

Eerst naar Soesterberg voor een vergadering, daarna naar Kleve gereden, overnacht op de bekende camperplaats.
Vrijdag van Kleve naar Schlusselfeld, rijden in de regen. Aardig opgeschoten. Nu op de camperplaats bij de Concorde-dealer. Een mooie plaats.
Gegeten bij de plaatselijke Griek. Wel eens lekkerder grieks gegeten.
Veel files toch, ondanks dat het geen schoolvakantie is. Paar uur later dan gepland aangekomen. Staan goed op de camperplaats en hebben met A/H lekker en gezellig gegeten in de Seegatterl Alm hier. Ook vanmiddag laat nog ski.s e.d. gehuurd. Morgenochtend zijn we er klaar voor.
Zondag een skipas aangeschaft, en naar boven. Goede sneeuw en heerlijk weer. Het ging nog best. Een keer koffiegedronken en tussen de middag gegeten. Daarna wij nog 1 tourtje en naar beneden. A/H bleven nog een poos. Straks weer lekker eten.
Maandag en dinsdag hetzelfde patroon. Elke avond ergens gegeten. Dinsdag heerlijke forel op advies van Jack en An.
Woensdag was een hele mooie dag, en het skieen ging prima. Laat in de middag naar Rupolding, even wat boodsschappen gedaan, en erg lekker gegeten.
Donderdag laatste dag, ik was na de lunch alleen vast naar beneden gegaan, rest kwam later. Naar de Huttenabend in de Seegatterl Alm.. Was gezellig, ook met anderen aan onze tafel.
Vrijdag tot aan Herzogenaurach gereden, zaterdagochtend daar nog naar de Adidas outlet geweest,en verder gereden naar Idstein. Aanrijroute was wat moeilijk, ook vanwege de sneeuw, maar een mooie plaats, en het stadje is schilderachtig. Lekker daar gegeten.
Zondag naar huis, gelukkig was er niet veel sneeuw meer bijgekomen, dus wegrijden ging prima. Verder ook rustig onderweg. Rond 15 uur thuis, camper uitgeruimd, en aan het eind van de middag naar Marc en Lisa, om te feliciteren. Gezellig geborreld en gegeten. Wat is die Fyn toch een geinig ventje.