Antelope Canyon

Verenigde Staten, Page

Indrukwekkend. Rijdend naar Page (bekend van om het stuwmeer lake Powel) door het Navajo reservaart. Bijzonder landschap met her en der een stacaravan (trailerhouse).
Anteloop canyon is van de indianen. Onze 'beautiful pass' (toegangskaart voor de nationale parken in de VS) was hier niet geldig. Ook moesten we mee met een groep de canyon in. Voor ons vertrok de groep over 1 1/2 u. Na een hap fast food waren we optijd terug om de Canyon van Iedo zijn bucket list te bewonderen.
De Anteloop canyon bestaat uit de upper and lower canyon. De upper canyon is bekend om de bijzondere lichtinval rond de middag. Wil je daar in dan moet je ver vooraf reserveren..
Dus wij gaan naar de lower canyon die langer is.
Itt alle andere canyons ga je voor deze canyon de grond in. Onze gids stelde de camera in, zodat op de foto's de keuren en het relief beter uitkomen.
Het is een hele mooie canyon. Wel jammer dat je er met veel mensen tegelijk in staat, maar een must om te zien.
Na het canyonavontuur door naar Bryce canyon.

Prachtige verhaaltjes! Bij de foto's van een aantal plaatsen beleven we onze reis weer opnieuw!