De voorbereidingen

Nederland, Noordsleen

De grote voorbereidingen zijn druk bezig! Het huis is schoongemaakt en helemaal opgeruimd (zo goed als opgeruimd)! Woensdag 22 juli vertrekken we naar Philadelphia en vanaf daar vliegen we door naar Los Angeles.

Rondreizen vanaf de west kust in de VS.
Vanaf Los Angeles naar de Sequioa bomen, nadat we eerst onze adrenaline hebben gehad in Six Flags Magic Mountain. Vanaf Sequioa via Lake Isabella door Death Vally naar Vegas. Vanuit Vegas, via de Transformers Hooverdam naar Grand Canyon. Bootje varen op de Colorado river in Glen Canyon en dan naar Antiloop Canyon. Dan een lange reis naar Bonneville zoutvlaktes (nabij Salt Lake City) vervolgd door nog een lange rit naar Jackson Hole. Raften op de Snake river en door naar Yellow stone.
Terug vanaf Salt Lake vliegen naar LA en via Philadelphia weer naar Amsterdam

We hebben we zin in!!!✈

Heel veel plezier! En wat leuk dat we jullie kunnen volgen! Wij zijn benieuwd wat jullie allemaal meemaken en zien. Een hele goede reis. Geniet ervan met elkaar!