Van Mendoza naar Salta (Villa Union - Cafayate)

Argentinië, Departamento Tafí del Valle

We hadden zo'n fijn plekje in Villa Union. Naast al het natuurschoon hadden we een heerlijke hospejada. Super relaxte mensen, die eigen wijn maakte, heerlijk voor ons kookte en rust uitstraalden. Jammer deze plek te verlaten. Na twee heerlijke dagen gingen we via een canyon vlakbij Villa Union weer verder. We reden in 2 dagen door de bergen via Catamarca en Tafi del valle naar Cafayate. Onderweg kwamen we over een bergoase, langs wijnvelden, we bezochten een gedenkplaats van het Quilmes volk, mensen die daar voor de Inca's leefden, maar door de Spanjaarden verjaagd zijn. In Cafayate bleven we een dag om gewoon even wat te niksen. We deden wat caches onderweg (voor wie niet weet wat dat is: Geocaching). Een paar rustige dagen...

Mooi mooi mooi De canyon doet me aan Petra ( met schuin streepje naar achteren..) in Jordanie denken. Prachtig!!❤

Betty 2020-03-10 16:10:49

Prachtig weer, wat zien jullie er lekker gezond uit. 🥰❤️

Lamla 2020-03-10 19:38:38

Superkeimooie foto's en belevenissen beauty's!

Aaf 2020-03-10 19:58:43

Ongelofelijk, wat een prachtig gebied weer. En helemaal anders dan wat jullie eerder op jullie route tegenkwamen. Zo van de ene verwondering in de andere vallen; heerlijk zeg!

Ineke 2020-03-10 22:14:45

Heej bobo!! Machtig Mooiii!! Xxxx

Biek 2020-03-11 08:18:22

prachtig, wat een onvergetelijke reis zijn jullie aan het maken.

nico en karin. 2020-03-11 08:43:58

Ziet er goed uit zeg, mooie foto’s! En lekker warm. Wij zitten nog steeds in lange broeken en jassen 🙊 En nog geen Ierse pub tegengekomen helaas 🤪 Veel plezier nog!

Esther 2020-03-11 15:50:31

Super leuk om weer mee te kijken!