4e dag

Duitsland, Limburg a/d Lahn

Vanmorgen wakker geworden heeft het vannacht geregend. Vandaag naar Limburg a/d Lahn de Domkerk bekijken. Verder hebben we daar wat gedronken in de oudste bakkerij van Limburg. Lydia heeft een lactose vrij gebakje erbij genomen en ik een amarenen gebak. We blijven vandaag niet op de camping, deze is niet zo geweldig. Dus op naar Braunfels daar het kasteel bekijken.Deze is al 800 jaar familie bezit. Amelia van Somls heeft er gewoond en is later getrouwd met Willem 1. In de Ridderzaal harnassen en wapentuig gezien zoals hellebaarden zwaarden en dat soort spul. Verder veel oude schilderijen van de bewoners. Intussen is het half 4 , op naar De Dillenburg. Op de camping daar werden we zeer gastvrij ontvangen met voor Lydia een kop thee en voor mij een glas rode wijn. Een dornfelder, dat smaakte goed. Verder lang gekletst mij de eigenaresse. Op deze camping zeer goede sanitaire voorzieningen. We gaan hier niet het kasteel in Dillenburg bekijken, dat hebben we in Braunfels al gezien. We zien wel wat we gaan doen. In ieder geval naar Bad Arolsen. Dat wordt een lange reis.