Terschelling

Nederland, Terschelling

De dag begon bewolkt, maar al snel werd het zonnig. Albert heeft Lina aan boord les gegeven tbv haar Vaarbewijs2, Ik ben alvast naar het dorp gegaan. Om 12 uur koffie met cheesecake bij ons vaste tentje, lekker in de zon. Lina had afspraken gemaakt om woonruimte te bekijken, Albert en ik zijn gaan wandelen.
Over het groene strand, door de nieuwe duinen, langs de binnenmeertjes van de Noordsvaarder, en over het duin het strand op thv paal 2 ongeveer. Met zon en wind in de rug helemaal naar Paal 8 gewandeld, over het mooie brede strand met hier en daar duinvorming, slenken, etc.
Onderweg “vonden” we nog een jonge zeehond, zo lief! We hadden hem kunnen aaien, maar hebben toch maar gepaste afstand gehouden. Met de bus terug vanaf hotel West aan Zee, prima timing. Nog even boodschappen gedaan in het dorp en ons toen heerlijk in de kuip in de zon geïnstalleerd met een verdiend biertje. Vroeg gegeten, want Lina ging nog even met toekomstige studiegenoten op stap.