Dag 80: Borres.

Spanje, Tineo

Tineo - Borres: 19 km.

We sliepen slechts met 4 op de slaapzaal en toch was er een Spaanse pelgrim wiens wekker om 6 uur lawaai maakte en die al om 6u30 buiten stapte, het donker in! Nog voor één uur in het donker lopen!

Er hing mist beneden in de vallei. Weer stralende dag vol zonneschijn. We hopen dat het mooi weer blijft voor de volgende dagen.
Morgen wordt het de koninginnenrit met een pas boven 1200 meter en geen enkele bevoorrading onderweg. De drie dagen nadien komen we telkens boven de 1000 meter.
Zie ook: https://www.gronze.com/camino-primitivo

Mijn linkervoet doet het beter. De voorbije etappen waren ook minder ver.

Terug zo prachtige foto's. Bedankt dat ik daar mee kan naar kijken. Heimwee naar de vakanties van heel lang geleden met mijn gezin.

Renilde 2021-10-19 18:36:13

Tes photos sont toujours très belles,je te souhaite une bonne météo pour les prochaines étapes et le courage nécessaire. Bonne nuit, amicalement Ultreia

Philippe Bournizien 2021-10-19 20:15:32

79dagen... en ik ben al zo blij na 19dagen weer in mijn kot te zijn... PROFICIAT doe zo voort.

Danielle 2021-10-19 21:24:10

Prachtige vergezichten,super mooie foto's!Proficiat! Morgen de hoogte in.Goede moed!

TC 2021-10-19 22:32:49

Prachtige foto's! Mijn hoed af, dat jij dit allemaal aankan! Hou de moed erin.

Tony 2021-10-19 23:07:45

Tes commentaires et magnifiques photos nous font voyager. Courage , l'Arrivée est proche. Toujours de belles rencontres... Ultreia