Rondje om het meer van Bled.

Slovenië, Bled

( in adem uit adem ) ben vanochtend wezen hard lopen. Rond het meer. Pfffffffffff. Vamidag zijn we een heel rondje rond het meer. Eerst hadden we een boodje gehuurd en zijn we naar het eilandje gevaren daar is een kerk en we mochten aan de bel trekken. En buiten mocht je een kaars aan steken en mocht je een wens doen. Daarna zijn we trug gevaren. Toen we veder liepen kwamen we bij een glijbaan die uit kwam in een meer en er waren nog meer leuke dingen. Ik heb Rooze leren duiken nu kan ze het heel goed. Tijdens we aan het zwemmen waren had papa Het kasteel op gebeld en gad Het laatste tafeltje gereserveerd. Na het zwemmen hebben. We ons allemaal Heel sjiek Aan gekleed. Daarna zijn we met een taxi naar Het kasteel gereden. Bij het kasteel was een bruidegom En een concert die mannen die zongen net als geiten we konden niet rustig meer eten. Toen we klaar waren belden papa de taxi. Maar de taxi kwam 15 min te laat . Dus daar stonden we Biten maar uiteindelijk kwam de taxi.En nu zit Ik lekker in de camper .

Wat een mooie vakantie hebben jullie! Mooi weer, veel gezien en lekker gegeten. Genieten dus!! Knuffelsxxx

Opa en Oma 2015-08-01 08:43:20

Een vakantie moet ook een beetje spannend zijn (avondtuur) . Wij hopen dat het vliegtuig wel op tijd gaat, want we zijn op Schiphol op weg naar Alaska. Zoek maar eens op. Jullie nog fijn een paar dagen vakantie en heel goede reis naar huis. Daag. X