Napier. Alleen maar storm en regen!

Nieuw-Zeeland, Napier

Vanmorgen na lekker ontbijt door het centrum van Wellington gelopen. Het regende een beetje. Langs Outlet City, even buiten de stad. Was weinig aan, zo weer op weg, 300 km naar Napier. Alleen maar regen onderweg, het ging steeds harder. Zo zonde van de mooie route, we kregen er weinig van mee :(
Om 17:15 in Napier aangekomen bij mooie super grote hotelkamer met keuken. Rondje gereden met de auto op zoek naar restaurant. We hebben afgehaald bij Turks restaurant. Vanavond gaan we nergens naartoe, te slecht weer. We zien dus niks van het mooie art deco stadje Napier :(
We zitten nu dus echt in de staart van orkaan Debbie die Noord Australië afgelopen week teisterde. De komende 24 uur is het alleen maar storm en plensregen 😖 hier op het Noorder Eiland.

Wat super zonde is dat nou. Pure pech!!! En morgen dus weer rot weer! Morgen naar Rotorua en overmorgen daar ook zijn! Nou hoop ik zo dat het dan een beetje droog wil zijn zodat jullie dat gebied goed kunnen ervaren! Is bijzonder daar. Het stinkt er ook naar de H2S !!! Wij komen zojuist van Jos en Gon vandaan. Jos is vandaag 80 jaar geworden. Allemaal oude knarren worden we. Het eerste wat ik bij thuiskomst dan doe is kijken of er bericht is van jullie. Hopelijk wordt het overmorgen wat beter! Via Google was dat wel het geval zag ik.

Agnes Haesakkers 2017-04-04 16:12:58

Heb nog even het weerbericht voor Rotorua. Morgen slecht weer. Donderdag zon en wolken en droog bij 17 gr. Vrijdag het weer als donderdag bij 18 gr. Zaterdag alleen maar zon.

Agnes Haesakkers 2017-04-04 16:21:05

Debby brengt je slecht weer, dus de goede bui zal van Wendy moeten komen.