Even geduld

Italië, Acquapendente

Maandag 16 september,

Lieve bloglezers,
Ik zit te popelen om weer een nieuw blog te schrijven maar het lukt nu even niet. Ik doe dat het liefst in alle rust op een camping maar afgelopen week geen campings kunnen vinden. Ik heb een aantal keren in onderkomens voor pelgrims overnacht ,dan deel je met meerderen een kamer en van een blog schrijven komt dan niet zoveel.

Wel houd ik mijn dagboekje bij naar aanleiding daarvan schrijf ik mijn blogs.
Dus alles wordt bijgehouden alleen de uitwerking laat nog even op zich wachten.
Het was weer een mooie en bijzondere week die ik graag met jullie wil delen.
Ik ben vandaag aangekomen in Bolsano, vond eindelijk weer een camping en neem hier nog een rustdagje voor de laatste etappes naar Rome........

We misten je al!! Lieve Ina, heel veel goeds en moois op het laatste stukkie. Wat een reis heb jij gemaakt, geweldig ! Nog effe...huppekee! en je bent er, liefs Han en Sas

Han en Saskia 2019-09-16 21:20:10

Dank je lieve Ina voor je berichtje tussendoor. Alles goed dus.🥰

Wilma Lamers 2019-09-16 21:28:12

Lieve Ina... wij wachten het met spanning af!!! Maar: "Doe Haenig An!!!" zodat de laatste loodjes je niet 'noodlottig' worden... maar dát zal heus niet gebeuren gezien al je inmiddels getoonde moed en doorzettingsvermogen! Heel Veel Liefs, Ankh