54° 40’ ZB, 68° 30’ WL

Argentinië,

Hallo,

Lapatia bah, Gisteren een pin vergeten, hierbij rechtgezet.
Vandaag lang aan ontbijt blijven hangen, dan naar het Info kantoor, wat foto’s genomen, naar de Carrefour om fruit. Voedingswaren zijn hier merkelijk goedkoper...bv druiven 525 gr. kost 67.73 Peso’s is 0.83 euro. Twee Banana 39 peso’s is 0.48 €. Een lekkere verse sandwich met hesp en kaas 1.20€
Nog een visrestaurant gezocht en gereserveerd voor vanavond... misschien king crab zegt het ventje , ja het is ook Valentijn voor iets hè!
Nu gaan we musea bezoeken.

Tot later,
Musea bezocht, wel de moeite... (zie foto’s ) verschillende vleugels id gevangenis, oa. een over De Gerlache en de Belgica. Opmerkelijk hier is ook de aandacht over de oorlog om de Falklands (Malvinas)
Jammer maar king crab was op, flesje gekraakt met Italiaanse schotel en geschenkje gekregen voor Valentijn.

Weeral 7km in de benen vandaag, gelukkig komen er op de boot veel rust- en kijkmomenten aan want dit tempo is niet vol te houden.
Nu 10u00 dus mijn bed roept al.

Grtjes

O ja, het weer hier, op een plensbui na bewolkt en zonnig (Marc zijn voorhoofd licht verbrand.. ja waar zijn haarlijn verdwijnt..hi hi)

Mvg
M&N

Dat moet nu lukken zie. Wij doen mee aan de museumnacht . Nu zitten we in het visserscafeetje in het stadsmuseum De Ploate. Gisteren hebben we King Crab gegeten. Het is alsof we afgesproken hebben. Vandaag was het weer hier super net als gisteren. Morgen komt Dennis en de regen Amuseer jullie verder het ziet er goed uit. Liefs uit De Langestraat