Aankomst in Troyes

Frankrijk, Troyes

Aankomst in Troyes met 3 pelgrims. Eerst naar de kathedraal. Verder nog een kerk en een tentoonstelling over Napoleon bekeken. Toen ben ik afgehaakt en op bezoek gegaan bij onze vrienden Dominique, Pascal en Daniel. weer bijzonder om hen te spreken
Overnacht op de camping. Heerlijk rustig. Vroeger nog met Mieke geweest.

Hoi pap! Wat leuk dat je op bezoek bent geweest bij Dominique, Pascal en Daniel. Je bent al weer een maand aan het wandelen, super knap! Knuffel!

Mijke 2014-06-02 09:37:55

Gezellig hoor Appie! Je begint al aardig dikke kuiten te kweken na een maand lopen. Hele mooie foto;s van al je avonturen. We missen je wel hoor!

Martijn 2014-06-03 19:36:19

Beste Albert, jij was al vertrokken toen ik jou een mail stuurde met mijn "bon camino"-wensen. Ik heb je reisverslagen gevolgd en heb de indruk dat je geweldig aan het genieten bent van deze tijd als pensionado en pelgrim. Ik ben ondertussen ook wel een beetje jaloers op jou. Maar het is je van harte gegund. Geniet en ervaar nog met volle teugen zodat het je nog lang zal heugen!