Dag 20 Nelspruit

Zuid-Afrika, Mpumalanga/Nelspruit

Vanmorgen ons laatste ontbijtje in het Krugerpark gehad, helaas moeten we vertrekken.
De reis ging weer naar Nelspruit, maar wel een heel stuk door het park nog, onderweg kregen we nog erg veel te zien olifanten kudu's giraffen zebra's buffels en veel meer maar het spectaculaire kwam nog, eerst een zebra die was gedood door leeuwen en 30 meter verder weer 1. Iets verderop weer een groep leeuwen met jonge leeuwen en alsof het niet genoeg was ook nog een luipaard in een boom. Dus vandaag een complete BIG 5 gespot.
Onderweg nog veel mogelijkheden voor souvenirs aan de kant van de weg.
In Nelspruit aangekomen weer heerlijke en mooie kamers. We hebben natuurlijk de avond afgesloten met het leegdrinken van een fles of 2 en koffie nu begint onze laatste nacht in Zuid-Afrika

Bedankt voor alle brieven en foto's wij hebben meegenoten. Wij wensen jullie een goede terug reis naar Nederland. Deze weken zijn omgevlogen voor jullie denk ik. Groeten van ons beiden

Bert en Gert 2014-08-16 03:54:48

Mooie foto`s en leuke verhalen. Zie je.