Dag 16

Zuid-Afrika, Skukuza

Vanmorgen ging de wekker om 5:30 en hebben we eerst ontbijt gemaakt.
Daarna zijn we het park weer ingegaan om de kans op het spotten van dieren te vergroten maar de leeuwen en cheeta's niet gespot. wel een leguaan en muishond waterbok krokodil nijlpaard olifant giraffe zebra dus best wel veel.
Tussen de middag een lekkere stew of the day gegeten en natijd een ijsje bij restcamp Pretoriakop.
Op de terugweg nogeen hyena gezien wel erg gaaf dus.
Vanavond nog even vlak langs de rivier gelopen bij ons kamp waar je de nijlpaarden hoort en ziet en hier en daareen krokodil.
Vanavond zelf een braai gemaak met hout, daar een lekkere boereworst en gnoevlees op gebraden.
Nog wel de avond afgesloten met koffie en borrel

Zo weer een hooo beessie :) doe mij ook zo'n hond zonder staart mooi voor de katte in de tuin héhé. Ziet er goei uit mooie story volgend het op de voet. Have fun greetz aan an iedereen daarzoot

sjaak 2013-09-03 21:46:30

Is die olifant wel echt Roelof? Hij of zij heeft zulke slanke enkeltjes.

Alien 2013-09-03 22:14:04

Moooooooooie fotooooo's!!!!!

Cle 2013-09-04 00:54:45

Mooie foto's weer! Dat met die olifant zal wel komen door de weerspiegeling van het wegdek, een beetje fata morgana dus... De vogel is een soort bijeneter, vraag me ff niet welke soort, je hebt er zoveel in Afrika. De zgn leguaan is een Afrikaanse watervaraan, één van de grootste soorten ter wereld. Ik zie geen foto van de zgn muishond, dat zal ook wel een plaatselijke naam zijn, ik gok op een lepelhond, een vrij kleine soort met in verhouding grote oren, hij eet voornamelijk kleinere dieren, waaronder termieten ed.