Aankomst Schiphol.

Nederland, Amsterdam

Kwam toevallig op je website terecht. Leuk en herkenbaar verslag. Wij reisden 12 juli naar Vancouver, deden ook Vancouver Island aan Daarna Powel River. In gezelschap van een nichtje die met ons mee reisde. ze is ook wezen kayakken bij Footprint. In eerste instantie zou dat ook op dinsdag zijn geweest. Maar daarna verzet naar maandag. De dag dat jullie in Lund waren. Wij hebben die maandag, terwijl Daphne in de desolation sound aan het kayakken was op het terras gezeten bij de bakery in Lund. daarna ook doorgereden via Vancouver naar Hope... Ook regen... Mensen in de Rockies zeiden later... There is no Hope for Hope. Altijd regen. Wij hebben de zuidkant gevolgd naar Ossyoos en daarna Vernon Kelowna, Lake Louise Icefields, Banff, . En verder richting Calgary waar we nog 2 weken geweest zijn bij familie. Zodoende ook een mooi stuk Noord Alberta gezien, boven Edmonton. Indrukwekkend. Nu sinds dinsdag weer terug in ons kikkerlandje.. groetjes José Rovers en Henk Jagt