Jeruzalemweg

27 okt 2022 - 4 dec 2022

Deze keer loop ik samen met Ine, Inshallah, Jeruzalem binnen. Het is het laatste stukje van een pelgrimstocht begonnen in 2018. Ik heb meer dan 5000 km gewandeld en er zijn er nog 280 te gaan. Mijn wandelplezier deel ik met de bewoners van de 7A , een woonvorm voor mensen met jong dementie. Wekelijks beleven we mooie momenten. In de toekomst willen we nog meer in beweging zetten met de wandelmaten, hun familie, personeel en de lokale gemeenschap in Hamont-Achel. Jullie kunnen sponsoren door 1 cent per kilometer over te maken op BE 56 7845 8331 5788 met als vermelding sponsortocht Marcel. Uiteraard kiezen jullie vrij het aantal km. In mijn blog lezen jullie meer over de tocht.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Wandelmaten.jeruzalem volgen

Ontvang een email zodra Wandelmaten.jeruzalem een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis