Sicilië 2019

1 jun 2019 - 15 jun 2019

Mijn reizen >

Beste familie en vrienden,
Ook dit jaar gaan we weer op vakantie sssssssssssst niet verder vertellen he !!!.
Deze keer blijven we zoals meestal in Europa en we vertrekken vanaf Maastricht airport op zaterdag 1 juni 2019 en komen weer terug op 15 juni.
Deze keer hebben we gekozen voor Sicilië weer een all inclusive hotel met de naam Hopps .
Hopps Hotel ligt direct aan de kust én in het sfeervolle Mazara del Vallo met vele terrasjes en cultuur.
Vanuit het hotel loop je via de boulevard zo naar het strand en naar diverse bezienswaardigheden, waaronder de kathedraal. Hopps Hotel is de ideale plek om onze strandvakantie te combineren met cultuur.
Het is natuurlijk weer een heel andere reis als vorig jaar dit wordt meer een uitrust vakantie met een vleugje natuur en cultuur dus voor elk wat wils en ook onze Huub gaat weer mee en vanaf 1 juni maak ik weer iedere dag een klein verslag van onze vakantie maar ook daarvoor zal ik af en toe wat schrijven en foto's laten zien.
youtube film klik op link ; https://www.youtube.com/watch?v=KI6YzRHYas4&list=PLDfrYIg2wAIaMhVBpoQ440zb7LLSzw3HY
Dus hou deze reis blog regelmatig in de kijker !!!

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Diverse.vakanties volgen

Ontvang een email zodra Diverse.vakanties een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis