Het strand

Indonesië, Jimbaran

Vandaag rustig opgestaan en lekker ontbeten. Ze hebben een heerlijk buffet met vers fruit, verse vruchtensappen, Indonesisch eten (hoewel warm eten als ontbijt bij mij nog niet echt wil lukken) en goede koffie!

Om 11 uur op weg naar het strand...dat is maar 5 minuutjes lopen dus dat is lekker dichtbij. Je kunt wel merken dat het nog laagseizoen is...wij komen op het strand aan en er is NIEMAND! Dat op zich is een luxe uiteraard...maar het betekende ook dat er geen bedjes en parasollen waren, toch wel een must voor Vin...die anders zo rood als een kreeft wordt..hihi...;-))
Dus wat nu?! Terug naar het hotel en met de taksi naar Kuta. Het hotel heeft een gratis shuttle service, maar die ging pas om 13.00 uur dus dat vonden we zonde. We konden in ieder geval wel met de shuttle terug om 18.00 uur.

In Kuta aangekomen (wat echt een gekkenhuis is, wat een toeristen...na al dat backpacken zijn we dat niet echt meer gewend)...nog een stukje lopen en een goede deal gemaakt voor 2 bedjes met parasol. Wat kan ik daar verder nog voor interessants over melden...niet veel eigenlijk! We hebben lekker de hele dag in de zon gelegen, af en toe een duikje in de heerlijke zee (lekkere temperatuur en mooie golven) en Vin heeft genoten van de lekkerste kipburger (ik moet eigenlijk zeggen burgerS, want hij nam er nog 1) die hij ooit heeft gegeten.

Om 17.00 uur afgetaaid naar de pick up spot en terug naar het hotel. Heerlijk gedouchet in onze open lucht badkamer...toch ook wel bijzonder...en daarna op naar de Warung voor een lekker hapje eten. We hebben heerlijk en (wederom) spotgoedkoop gegeten! Misschien wel het lekkerste eten bij een Warung tot nu toe. Een drankje in het hotel en zo lekker ons mandje in...

Een niet zo boeiende dag dus (voor jullie als lezers, want voor ons was het weer heerlijk ;-)) en ook geen pics...want heb er simpelweg geen gemaakt...

Groetjes en Selemat Jalan!