Stonetown

Tanzania, Paje

Vandaag moesten we pinnen. Dit kan alleen in Stonetown dus met een taxibusje richting de hoofdstad.
Via een vismarkt en een fruitmarkt, waar we door een leger aan locals werden meegetrokken om spullen te kopen, kwamen we aan in het koffiehuis, waar we lekker taart gegeten en koffie gedronken hebben.
Hierna rondje door de stad gelopen. Er zijn nog veel historische kenmerken zichtbaar in de stad, zoals de houtbewerking van de deurkozijnen en ook de deuren. Ook de "vogelkooitjes" aan de huizen herken ik van Melaka. Er staat ook een hoge Engelse kerkklok die me ook bekend voorkomt, ik denk van Cuba.
Hierna weer met de taxi terug richting Paje.
De wind was aangetrokken dus eindelijk kiten! De eerste zenuwen maakten me erg nerveus en ik vaarde de lijnen in van een andere kite. Gelukkig stonden Maroean en Vera vlakbij, en hielpen onze kites uit de knoop te halen.
Hierna een aantal keer goed heen en weer gekomen, flink wat meters gemaakt!
Nog steeds vind ik het erg spannend, vandaag gaat het ook waaien. Misschien als ik het iets vaker oefen dat mijn angst verdwijnt.
Ik heb doordat het niet veel waait wel veel zin om weer naar huis te gaan, lekker naar Harold en Figo toe.
Ik geniet nog even van de zon, en over een paar daagjes weer lekker naar huis.
Heerlijk om weg te zijn en heerlijk om weer thuis te zijn na een reis.
Xx

Leuke foto's San. We mogen maar wat blij zijn met ons mooi elektriciteitsnetwerk in Nederland als je die spaghetti ziet langs de huizen :-)

Matthijs 2017-01-29 21:28:58

Hey lieve Sandra, fijn dat er weer wind is en ook leuk dat suppen en even een stadje maken. Mooie fotos hoor x x x

Esther 2017-01-29 22:25:16

mistige morgen, klein wereldje buiten en nog beetje donker. Hoop dat er de komende dagen nog wat wind komt. Daar kwam je uiteindelijk eigenlijk voor. Geniet nog maar lekker, knuffel van ons.