Dag 21 - Orlando - Day at Blizzard Beach

Verenigde Staten, Orlando

Een dagje waterpark staat op het programma, we zijn naar Blizzard Beach gegaan. Een themapark met allerlei waterglijbanen met het thema “wintersport” 🤗 Wie het verzonnen heeft geen idee, maar het thema is goed doorgevoerd. Bij de toiletten staat zelfs dat je je ski’s niet mee mag nemen naar binnen😆. En dat bij een temperatuur van 30+.
We zien dat jullie ook temperaturen van 30+ ruim hebben... we voelen met jullie mee😉
We hadden een mooi stekje gevonden met bedjes onder een houten afdak. Heerlijk in de schaduw. Heerlijk voor de rustmomentjes tussendoor👍🏻. Bijna alle glijbanen zijn uitgeprobeerd. Bij de laatste zitten we echt in de starthouding dat je naar beneden mag wordt alles dichtgegooid vanwege het onweer ⚡️dat er aan komt. 🤨... nou ja!
Het was toen al 16:00 uur en ze zouden vanwege het onweer de glijbanen toch niet open doen, dus toen maar besloten om weg te gaan. Onderweg gegeten bij een Colombiaans restaurant (vriendin van Catalina en Bas werkt daar). Heerlijk Colombiaanse gerechten geproefd 🤗.
Als laatste bij Bas en Catalina nog een paar spelletjes Skip-Bo gespeeld.
Toen we weggingen moesten we wel al afscheid nemen van onze kleine lieve vriend Nataniel😢. Tja, nu komt het besef dat onze reis bijna afgelopen is. Morgen naar Kennedy Space Center en hopen dat de lancering niet alsnog wordt afgelast🤞🏻

Geniet nog de laatste dagen.😘

Wim 2019-07-24 07:44:41

Een gezellige afsluiter om bij Bas te zijn en jullie hebben samen leuke uitstapjes gemaakt. Geniet nog van het slot.

Annie 2019-07-24 11:54:04

Wat vliegt de tijd....maar gelukkig kun je af en toe ff terugbladeren in je reisverslag. Geniet nog ff van die laatste dagen! En we duimen voor een goede lancering🚀 Groetjes, Annet