Akwabaa (welkom)

Ghana, Kwame Nkrumah University of Science and Technology

42 dagen en ik ga al weer naar huis. Tijd gaat nu veel te snel!

Eindelijk mijn interviews kunnen houden. Niet zoveel als ik had gehoopt, maar ik moet me handen dichtknijpen dat het meer zijn geworden dan dat ik 3 weken geleden had gedacht!

Probeer een beetje Twi te leren. Klein beetje ga me op focussen als ik klaar ben met mijn onderzoek en niks meer hoef te doen. Hahah. We zullen zien wat ik er van maak.

Nu hopen dat ik mijn afstudeer gesprek 2 weken laten mag houden dan het reguliere programma. De examencommissie moet hier over oordelen. Ik vind zelf dat er genoeg argumenten zijn om het goed te keuren. maar dat is even afwachten.

Hoi Elke, Het is net een spannend boek, om je reis/studieverslag te lezen. De traagheid en efficiency van sommige mensen waar je van afhankelijk bent moet "nervebreaking'' zijn. Maar zo te lezen kun je er mee omgaan, en dat is bijzonder. Nog een paar weekjes en dan kom je alweer terug! Veel succes de reterende tijd in donker Afrika (hahaha)