Yes we can!

Griekenland, Argostoli

Vanmorgen krijgen we versterking van Michael, een Nederlandse vakantieganger die zo aardig is deze week een deel van zijn tijd op te offeren voor het schuilhuizenproject. Ook Trevor is weer van de partij.

Samen bevestigen ze de dakpannen op het gisteren aangelegde houten frame work. Binnen een uurtje ligt het hele dak erop. De plek waar het dak de betonnen stenen raakt, zal nog wel even waterdicht gemaakt moeten worden, maar dat zijn details. Zo prijkt er opeens een prachtig schuilhuis onder de Kefaloniaanse zon. Geweldig! Natuurlijk maken we even een kiekje om het eindresultaat te vieren. :-)

De eerste honden beginnen meteen het schuilhuis te verkennen. Hond Brock is zó blij dat hij binnenin het schuilhuis Marina een dikke kus geeft zoals je ziet. ;-)

Die middag bestellen we in een rap tempo nog even de materialen voor het tweede schuilhuis. Alles zal morgen worden bezorgd. Michael zal komende week een begin maken met de bouw. Trevor zal zich vrijdag weer bij hem voegen. En naar we begrijpen, hebben zich naar aanleiding van een oproepje op Facebook al wat meer vrijwilligers gemeld. Een fijne gedachte als we straks ARK weer achter ons moeten laten om terug te keren naar het thuisfront!

Fantastisch zoals jullie je inzetten voor de dieren daar. Met respect en ontroering volg ik jullie belevenissen, je zou ze allemaal wel willen helpen...(heb zelf een hondje uit Griekenland geadopteerd, ontzettend lief!) Veel succes nog. Xx

Petra B 2014-09-17 19:22:14

Geweldige prestatie wat jullie hebben geleverd op Kefalonia