Nostalgie in Gympie

Australië, Gympie

Langs de goudkust komen we aan in Gympie waar voor Kim oude tijden herleven.
Leuk om kennis te maken met het gezin waar Kim 33 en Pieter 29 jaar geleden een jaar woonden en op school zaten. Wat een warm welkom, door de directeur van school en de familie Shelton. Een uitgebreide rondleiding door school een uitleg over de ‘pouch’ waarin mobieltjes op school moeten worden opgeborgen zolang er lessen zijn. De mobieltjes moeten uit, in het zakje en worden bij de ingang van de school afgesloten en weer geopend met een magneet zoals bij ons de beveiliging op kleding in de winkels.
De middag was voor ons een volgende rit naar de garage vanwege problemen met de huishoudaccu, Aan het eind van de middag naar de verjaardag van Lynn, waarmee Kim ondertussen 33 jaar bevriend is.
De volgende dag hebben wij een rustig plekje boven op een berg gevonden waar we heerlijk tot rust konden komen buiten onder de bomen. Ik zou willen dat ik al het vogelgefluit hier kon laten horen, neem van mij aan het werkt zeer ontspannend!
Om 5 uur waren we uitgenodigd voor de bbq bij Kim’s Aussie family
Het hele gezin was voor de gelegenheid gekomen en het was echt een gezellig samenzijn.
In Tin Can Bay ontdekten we dat we in een warmer klimaat zijn aangekomen, hier waren alle campings vol en waren we genoodzaakt door te rijden naar Rainbow Beach.
Eigenlijk zouden we hier vandaag aankomen maar het is prima zo, morgen ons volgende avontuur, Fraser Island, waar we worden rondgeleid door Roland, de laatste van de familie die we nog niet hadden gezien!

Wat een gek gezicht die groepsfoto zonder Yana 🥹

Karlijn 2023-08-21 06:56:40

♥️

Nannet 2023-08-21 07:14:49

Leuk weer

CorWilmareisdagboek 2023-08-21 07:26:57

Foj wat een mensen zien jullie elke dag lijkt t wel. Fijn dat je er zo van geniet En wat zul je blij zijn als je weer een rondje met jullie eigen camper mag :-) Geniet er nog van

Fred 2023-08-21 09:59:26

wat een mooi stukkie weer. leuk zulke plekkies te bezoeken met bijzondere waarde

marjatta 2023-08-21 14:49:06

Ik moest effies denken how zit day nouet de kamper. Maar ik snap hem. Het stuur zit aan de andere kant. Prachtig trip so far