Griekenland, de rode draad

20 aug 2019 - 26 sep 2019

Alwéér Griekenland hoor ik je zeggen? Nee nog stééds Griekenland is beter. Griekenland loopt gewoon als een fijne rode draad door onze voorgaande reisjes. We missen het als we een jaar zouden overslaan. En zover ik me herinner is dat nog niet een keer gebeurd in de jaren dat Car en ik er met elkaar op uit trekken.

"Het voelt een beetje als thuiskomen" is steevast de opmerking van Car als we weer voet aan wal zetten in dit prachtige land. Dat geldt zéker voor haar. Ook voor mijn tijd liggen daar voor haar dierbare herinneringen. En die moet je koesteren. Dus wij gaan gewoon wéér een keer genieten. De Peloponnesos is de bestemming voor zover je van een bestemming kunt spreken. Onderweg komen we ook steeds weer van alles tegen wat het waard maakt om op reis te gaan.

Ilka Chase (Amerikaans schrijfster) heeft het eens treffend omschreven:
Reizen is een driedubbel plezier: verwachting, avontuur en herinnering.

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Geer.en.Car.on.tour volgen

Ontvang een email zodra Geer.en.Car.on.tour een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis