Wexford-Waterford-Tramore

Ierland, Tramore

Deze keer wel op tijd opgestaan voor het ontbijt en daarvoor zelfs nog gezwommen (7:10 in het zwembad).
Auto ingepakt en gaan rijden met als eerste bestemming Glendarough om een bergmeer te bekijken.
We hebben hier wel een tijdje rondgereden maar vonden nergens een plekje om te stoppen dus maar weer doorgereden met als volgende bestemming Wexford.
Hier gingen we op zoek naar een vogelreservaat, Hier konden we wel parkeren en hebben we het gehele reservaat rondgewandeld, dit duurde ongeveer 2 minuten.(was wel heel mooi hoor)
Toen we wegreden kwamen we er achter dat er nog een ingang was waardoor het wandelen in het park veel langer had kunnen zijn.
ik was al lang tevreden en mama en papa vonden het ook wel best dus zijn we weer verder gereden met deze keer bestemming Tramore, dit ligt vlak achter Waterfort en hier is onze B&B.
Hele mooie plaats, hele mooie B&B en ook nog eens een kermis voor de deur.
Op de kermis hebben we een basketbalspel gedaan en daar een prijsje gewonnen. Hierna ben ik in nog 4 attracties geweest waarvan 1 met mamma en 1 met pappa.
Het was heel leuk. We hadden geen honger meer en hebben alleen een ijsje gehaald en zijn toen gaan slapen.

Wat vertel je alles leuk Laura ! En wel super dat er een kermis was en nog wwl voor de deur ! Hoop dat jullie wel lekker konden slapen ..xx😌

Jetty 2016-07-15 12:52:56

Wat leuk Laura dat je dit allemaal zelf vertel , je bent een topper . En dan nog de kermis voor de deur , wat bof jij zeg . Geniet er van lieverd heb je verdiend zo lekker samen met mama en papa. Dikke kus van Emily en Sandra 😘

Sandra 2016-07-16 01:48:40

Leuk geschreven Laura. Ik heb het idee dat ik mee ben op vakantie hihi. Hou ons maar goed op de hoogte. ....nog veel plezier daar!

Ineke Stam 2016-07-16 15:18:26

dank jullie wel ik vind het reizen ook leuk en het schrijven is super foto s komen later lukt niet echt met de laptop