Nu naar Ierland

Verenigd Koninkrijk, Holyhead

De volgende ochtend rijden we naar de haven om de boot naar Ierland te nemen.
Onderweg naar de haven zijn we gestopt om even naar de winkelstraten te kijken. We hebben daar gegeten en broodjes voor onderweg en de krant gekocht.
Toen zijn we weer naar de auto gegaan.
We dachten dat we nog een half uurtje moesten rijden maar de haven was 1 straat verder.
Op de boot hebben we veel gekaart en we zijn ook aan dek geweest waar je Ierland al kon zien liggen.
Er werd iets omgeroepen en toen dacht iedereen dat we weer naar de autos konden gaan.
Dat klopte niet want de boot was nog aan het varen en toen stonden we met z'n allen 20 minuten op de trap te wachten.
Daarna konden we bij de auto en konden al heel snel wegrijden .
Volgens Tom (achternaam ook Tom) waren we maar een kwartier van het hotel vandaan maar door de grote mensenmassa in Dublin en het zoeken naar een parkeerplek en al die zelfmoordfietsers was het zeker wel een half uurtje.
We hadden de koffers wel al in het hotel achtergelaten dus toen we eenmaal geparkeerd waren konden we zo door naar onze kamer.
We hebben heerlijk gegeten en daarna hebben mamma en ik ook nog even gezwommen want er zit een zwembad in het hotel.
Hierna weer heerlijk geslapen.

Leuk om jullie verslagen te lezen ben benieuwd naar Dublin..šŸ˜Ž

Jetty 2016-07-15 12:38:27

Leuke foto's , gezellig he zo met z'n drieĆ«n šŸ˜˜