pindat

Eindelijk op weg....onderweg

Nederland, Hoek van Holland

Op tijd opgestaan vandaag. Er is nog veel te doen en voor te bereiden. Op zo'n dag denk ik altijd weer: "dat had ik ook veel eerder kunnen doen", maar dat doe ik eigenlijk nooit. De buurvrouw Marloes heeft nog even mijn haar geverfd en de buurman Emile heeft ons uitgenodigd voor een BBQ. Dank je Emile, nu hoef ik in ieder geval niet over het eten na te denken. Het is maar 33 minuten naar Hoek van Holland en het plan is dan ook om een uur of acht weg te rijden. Op verschillende momenten onze buren gedag gezegd, veel knuffels, kusjes en fijne vakantiewensen uitgewisseld, heerlijk gegeten en al om 19.30 in de auto. Laura kon bijna niet meer wachten...
En natuurlijk nog een paar keer terug naar binnen (onvermijdelijk) voor de laatste vergeten spullen en dan gaan we echt op weg! Volgens het logboek van Laura is dit 19.52.
In Hoek van Holland wijst alles zich vanzelf. Inchecken, het op de veerboot rijden, parkeren op deck 3. We nemen allemaal een paar spullen mee en gaan op zoek naar onze hut. De hut zit op dek 11, kamernummer 155, een mooie hut; er zit zelfs een douche in.
We gaan nog even op dek 9 kijken, waar de publieke ruimtes zijn. We zien geen deur naar buiten, dus blijven we maar binnen, zittend bij een raam. Laura wil nog wel even neuzen in de winkel en koopt twee repen chocolade.
We varen eerder uit, dan op het ticket staat, om 21.35, en Laura is zo moe, dat ze zelf vraagt om naar de hut te gaan om te slapen. Dat vinden wij ook niet erg, want morgenochtend gaat de wekker om 5.00 (Jáa, de wekker in de vakantie ;) )

Een stukje uit Laura's logboek:
We komen om 20:28 aan in HoekvanHolland. Het schip is zo groot dat we de plattegrond erbij krijgen. >Daarna rijden we een super grote garage binnen. Het is zo mooi allemaal. We zijn naar het restaurant en naar onze hut geweest.

PS. De dagverslagen komen iets later deze vakantie... door het rijden, plannen en genieten onderweg (oja, en ook nog slapen ;)) is er maar weinig tijd over ... Veel liefs allemaal, Rechelle

wobile 2016-07-12 23:14:49

En ik ben ook mee

Jeroen 2016-07-13 10:32:35

Hoi lieve reizigers wat een grote mooie hut hebben jullie ! Lijkt me geweldig op deze manier reizen. Wat spannend allemaal hè Laura ? Zit al uit te kijken naar jullie volgende verslag .. Vooral Jeroen,s bijdrage, dat is echt woww ! Goeie reis verder veel plezier en voorzichtig rijden ..💟☀️

Jetty Heijmans 2016-07-13 20:13:00

Wat een avontuur zeg gaan jullie tegemoet , veel plezier en doen jullie voorzichtig xxxx Emily en Sandra 😘