Op naar Apeldoorn

Polen, Województwo dolnośląskie

Vannacht in her Endhotel geslapen. Een eenvoudig hotel dat prima geschikt was voor één overnachting. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. We zijn op tijd vertrokken voor de laatste reisdag. Het weer in Polen was goed. Im Duitsland ook wel regen gehad. Al met al liep de reis voorspoedig en kwamen we precies om 18:00 uur aan op de Prinsenweide. Daar stond een grote groep mensen van de W.H.O.E. en natuurlijk de familie van onze reisgenoten ons op te wachten. We hebben voor de bus nog een groepsfoto gemaakt en wat gedronken. Esther en ik kregen een lift van Gerda Slijkhuis en haar vriend. We hebben afscheid genomen van de andere reisgenoten en zijn naar huis gebracht. Ik wil de reisgenoten bedanken voor de hartelijkheid en gezelligheid. Wat een topgroep! W.H.O.E. kan trots zijn op deze vrijwilligers! Ook de drie reisgenoten van het Rode Kruis hoorden compleet bij de familie en hebben net zo veel bijgedragen aan deze onvergetelijke reis.

Marcel

We wachten jullie op met een drankje!

Ben 2017-10-21 08:23:37

Het zit er weer bijna op. Leuk dat we middels jullie verslagen en foto's getuige konden zijn van jullie bijzondere reis. Goede terugreis gewenst! Groetjes Carola