Eerste reisdag

Zuid-Afrika, Kempton Park

Vandaag een lange dag geweest. De reis naar Schiphol verliep voorspoedig. Het taxibusje was mooi op tijd en een half uur later waren we op het vliegveld. Daar was het al een drukte van belang, rijen auto's en taxi's. Binnen een super lange rij voor de bagageband maar het ging gelukkig heel vlot. Binnen een uur waren we onze tassen en koffers kwijt en ook door de douane heen. Dat viel ons reuze mee. Even bijgekomen bij de Starbucks en nog wat winkeltjes bekeken. In een vol vliegtuig op weg naar Johannesburg. Ruim 10 uur en een aantal films later veilig geland. Klein beetje turbulentie onderweg en gelukkig had de piloot een slipcursus gevolgd. Verder een prima vlucht. De hele groep verzameld bij onze reisleider en heel wat handen geschud. In onze luxe touringcar naar het hotel. Zo lekker slapen en dan begint morgen echt ons Afrika-avontuur.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ben benieuwd naar het eerste Afrika verslag

petra 2017-07-10 10:02:56

veel plezier

oma lindeman 2017-07-10 13:34:28

Het is begonnen! Altijd weer spannend zo'n begin van een reis. Veel plezier!

Yvonne 2017-07-10 15:05:39

Fijn , tot nu toe alles in orde. Geniet er maar van.