Lange eerste dag

Verenigde Staten, New York

Vanmorgen 4 uur opgestaan. Voor vijven was taxi er al. Nog een bak koffie zat er dus niet in. Chauffeuse uit Fijnaart met een Renaultbus. We waren zes uur al op Schiphol. Vlucht was iets vertraagd: 09.20 uur. Het viel de mannen op dat de stewardessen oud waren. De mannelijke variant was vooral dik. Goede vlucht gehad, die best snel verliep doos films te kijken, boeken te luisteren (ja, dat kan ook) en een paar tukkies te doen. Kris heeft als enige nauwelijks geslapen en die was woensdag op donderdag ook al niet naar bed gegaan. Volgens hem was dat handig 🙄 Amerika inkomen is natuurlijk heel gedoe. Daarna met trein en metro naar het hotel. In het hart van het Financial District. Op de 33e verdieping. Even opgefrist en wat opgezocht op internet en in folders en in de tussentijd eerste helft Frankrijk-Duitsland gezien. Tim is blij dat Frankrijk met 2-0 gewonnen heeft. Dat weten we inmiddels ook.Toen snel weer weg, anders storten we in. We hebben de High Line gelopen. Een oud stuk spoorweg dat tot park/wandelpromenade boven voornamelijk West Village. Nu zitten we vlakbij hotel in typisch Amerikaans sport/burgercafé te eten. Zo naar 'huis' en vechten wie t eerst mag douchen. Na straks 22 uur te zijn opgeweest, is het wel ff genoeg!

Leuk ombrengen lezen dat jullie het zo niet Naar jullie zin hebben! Ook ik ga nu naar bed Hi Hi veel plezier morgen xxx