het Grote Bos

Nederland, RCN Vakantiepark Het Grote Bos - Camping en bungalowpark

Om half 1 kwamen wij op de camping aan, het plekje wat men ons gegeven had beviel niet erg.
Een veldje met maar twee plekjes en veel schaduw. Het duurde nog wel 1,5 uur voor we een beter plekje vonden! Toen alles net stond kwamen Justa Colin en Aiden er aan, goeie timing dus.
We gingen kijken bij het huisje wat Justa gehuurd had voor het komende weekend en daarna naar het zwembad en de speeltuin.
Toen Justa en Aiden weg waren zijn wij op de fiets de camping gaan verkennen, dat was ook wel nodig, het is een erg grote camping!
Dinsdag meteen op de fiets naar Driebergen gedaan voor boodschappen en een beetje de omgeving bekijken.
Het is allemaal goed te fietsen, veel dorpjes dicht bij elkaar, zo'n 4 km van elkaar verwijderd, leuke fietstochtjes.
Terug op de cp heeft Colin zich opgegeven voor de survival van Hang-Out op woensdag om 12.00 uur.
Ze hadden geluk met de survival, omdat alle groepen vol waren hadden ze een extra groep om 12.00 uur ingelast en daar waren maar 7 kinderen voor, alle aandacht van de erg leuke sportleider Erik dus.
Deze man deed het heel leuk met de kinderen, liet ze alles eerst even oefenen, liet ze opdrukken als ze iets fout deden en deed zelf vrolijk mee.
Aan de foto's kun je zien wat ze moesten doen en hoe goed ze het deden, Colin was de oudste en bij de meeste dingen ook de beste. Helaas op de kletsnatte hangtrap gleden z'n handen van de sporten en viel hij in het water, kletsnat!
Terug in de caravan gauw kranten in z'n schoenen gedaan en later met de haarföhn de schoenen helemaal gedroogd. Opa heeft Colin z'n kleren 4 x gespoeld net zo lang tot er bijna geen zand meer uit kwam, daarna mocht oma ze pas wassen, ;-)
Donderdag zijn we op de fiets naar Doorn gegaan, ong.5 km. Gelukkig bleef het de hele fietstocht droog.
De rest van de dag heeft het geregend!
We hebben een paar keer deze week een erg mooie crossbaan gefietst, deze was op de camping, met een bruggetje veel snelle bochten en hoogteverschillen.
's Avonds deden we veel spelletjes
Vrijdag was het mooi weer, we deden eerst de boodschappen voor de bbq, die we Erik en Justa beloofd hadden. Zij kwamen nl. naar hun huisje dit weekend. Colin en Aiden waren erg blij elkaar weer te zien!
Ze gingen voetballen en spelen, mama en Colin gingen de crossbaan fietsen.
Zaterdag kwamen Erik en Colin naar ons om te spelen en voetballen, nu ging papa met Colin naar de crossbaan. Om 5 uur had Justa de bowlingbaan besproken, Erik had gewonnen, daarna gingen we in het camping restaurant eten, erg lekker!
Zondag een fietstocht over de hei, midgetgolf en macaroni eten bij opa!