Zaterdag 28 mei & Zondag 29 mei

Nederland, Schiphol

Voor alle duidelijkheid: dit verslag heeft alleen mijn naam gekregen (automatisch bij inloggen via FB) maar is door Anke en mij samen geschreven!

Het begin van onze vakantie: naar Baarle Nassau met onze twee boefjes JJ en Lily. Helaas niet uitgenodigd voor deze trip, dus ze moesten in de opvang. Toch altijd een lastig moment, maar we hebben gelukkig een fijn adres gevonden bij dierenarts Frouwkje.

Vertrektijd van onze vlucht was om half 6 in de ochtend. Ons plan was om ruim op tijd te vertrekken. Gelukkig maar, want toen we op het punt stonden om in de auto te stappen kwam dochter-lief met de mededeling dat haar telefoon uitgeschakeld was. Geen probleem zou je denken, maar er was een code nodig. Een code die ze niet uit haar hoofd wist. Een code die nog in Amersfoort in de kast lag... Een omweg van ruim een uur extra om dit op te lossen dus..

Uiteindelijk om 2 uur vanuit Amersfoort richting Schiphol. File bij Muiderberg, kwartier vertraging. Wegwerkzaamheden rondom Schiphol, omleiding, nog een half uurtje later. Onduidelijke omleiding waardoor we op de busbaan terecht kwamen. Paniek en nog wat later. Uiteindelijk de parkeerplek gevonden en toen ging het gelukkig wat vlotter. Snelle transfer naar SchiphoL, super snel ingecheckt, bagage controle ging soepel en uiteindelijk nog ruim op tijd bij de gate. Broodje gegeten, koffie gedronken en ready for take off.

De vlucht verliep prima, af en toe wat geslapen en om 7 uur 's ochtends een super schattige ontbijt, zie foto.

Aankomst om 9 uur, koffers opgehaald en een taxi naar het appartement. Dat bleek een schot in de roos! Super locatie, twee ruime slaapkamers, schoon en mooi onderhouden complex en jawel, een wasmachine!!! Beter kan toch niet? Wij komen onze tijd wel door hier!

Uitgepakt, boodschapjes gedaan bij de plaatselijke Lidl, ons rot gesjouwd terug naar het appartement met liters water, wijn en andere onmisbare zaken voor drie vrouwen. Daarna was het nog steeds pas 1 uur, wat een luxe. Na een uitgebreide lunch nog een paar uurtjes genoten van de zon op Playa Chica, het favoriete strandje in Puerto del Carmen.

Nu zitten we opgeleukt en fris gewassen klaar om nog even lekker te shoppen en ergens te gaan eten. Dit lijkt een dag zonder einde maar in feite zijn we al bijna 36 uur wakker met hier en daar een uurtje slaap. En zo fit als een hoentje. Girlpower!!!