Klaar voor de start!

Nederland, Drachten

Morgen is het zover! Dan zullen we rond zes uur des ochtends vertrekken richting Windschoten waar we opgewacht worden door andere teams. We hebben er super veel zin in! De laatste dingen worden op het moment nog ingepakt en dan kunnen we nog even uitrusten voordat het feest morgen losbarst! 😁
Bij deze blog ziet u een aantal foto's van de auto die we zullen gebruiken om deze reis tot een goed einde te brengen ☺

He jullie twee. Wij wensen jullie heel veel plezier en veel geluk bij deze race. De auto ziet er schitterend uit. Hoop dat je onderweg internet hebt zodat wij julle belevenissen kunnen volgen. Flip en Mary

maryflip 2016-06-25 15:52:18

Jongens top. Heel veel plezier. En geniet er vanm

Bert 2016-06-25 16:20:38

Heel veel plezier alvast voor morgen en de komende week toegewenst voor jullie allebei!

Hiltje 2016-06-25 17:48:42

Hartelijk dank Hiltje, Bert, Flip en Mary! 😄

teamcliopatra.barrelchallenge 2016-06-25 18:05:50

Genieten jullie beiden!!! Wat bijzonder dat jullie dat gaan doen.. we zijn benieuwd wat jullie gaan beleven.

Esther en Friso 2016-06-25 19:37:16

Geweldig! Wat een prachtige auto hebben jullie er van gemaakt, heel mooi. Ik wens jullie vooral heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen. Succes!

Sita 2016-06-25 19:44:20

Heel veel succes en vooral plezier op jullie toertocht. We blijven jullie graag volgen. De auto ziet er geweldig uit! Klasse! Met eigen koffiebar erin.. Jullie zijn wel doordacht te werk gegaan😁

Amice/Pitty 2016-06-26 08:26:33

Hey lieve mam en bro! Uiteraard volgen wij jullie ook! :D Jullie Cliopatra is prachtig en ik hoop dat jullie samen fantastische dingen gaan zien en beleven! Onbetaalbaar deze ervaring en waarschijnlijk moeilijk in woorden om te zetten! Al weet ik dat jullie allebei hier allebei ontzettend goed in zijn, wij kijken er naar uit! Hopelijk zijn de andere teams gezellig en ben benieuwd maar hun creaties :D enjoy! ! Hou van jullie! Liefs, xxxx van ons!

Tesss 2016-06-26 11:19:17

Ik zie met belangstelling jullie reisverslagen tegemoet Succes en liefs van mem en oma

mem 2016-06-26 11:40:46

Even tijd om re reageren, ontzettend bedankt allemaal voor de lieve wensen. We zijn er wat moois van aan het maken. Wordt vervolgd.