Dag 1 limes route.

Duitsland, Xanten

Eerste dag vertrokken Greet en ik op weg naar RO, de limes route. Heel uitzwaaien team aanwezig. Mathilde Sidney Sophie Vidal Carien Remco en Peter. Toen we op de fiets stapten begon het te regenen maar was op de Hommelseweg al weer over. Langs Jason naar Westervoort richting Pannerden. De veerpont naar Millingen gaat om 5 voor 12. Door de wind zijn we ruim op tijd. Met feestvierende andere fietsers naar de overkant. Daar Duitsland in. Meestal met zon en steeds met wind achter. Prachtig gele koolzaadvelden onderweg. Leuke kleine weggetjes. Overal is het opvallend rustig. Greet leest kaart en ik GPS. Samen komen we goed vooruit. 2 pauzes met brood koffie en mueslirepen. Om 15.45 op camping "BREMER" in Xanten. Het is behoorlijk koud vooral de harde wind. Na nog wat rondgewandeld te hebben., hebben we couscous met een prutje van ui, courgette en tomaten gegeten. In een tentje smaakt alles zeker als het lekker warm is. Om 21.15 kruipen we in onze heerlijke slaapzakken. Gek eigenlijk als je buiten bent kan je verlangend denken aan je slaapzak ''s avonds en lig je erin denk je eraan hoe fijn het is al je spullen weer op je fietsje te hebben. En weer verder te gaan.

Een goed begin!

Peter 2017-04-22 21:54:34

Leuk om jullie zo te kunnen volgen!

Susan Perdok 2017-04-22 21:56:16

Ik ga jullie volgen, en alleen fietsen op vrijdag he ;-)

Bart 2017-04-22 22:51:07

Leuk hoor dat we jullie zo kunnen volgen. Succes weer vandaag.

Mathilde 2017-04-23 11:27:28

Jooh, lekker fietsen. Ben benieuwd waar jullie vandaag geland zijn. Wens jullie een heel fijne reis!!