vertrek luchthaven Amsterdam

Nederland, Schiphol

Onze reis naar Cyprus,

7 Augustus 2016
Eindelijk het is zover, na een paar snelle weken van voorbereiden kunnen we even gaan genieten van bijna 10 dagen vakantie met zijn 2e.
Vandaag gaan we vertrekken vanaf Schiphol. Ik moet zeggen ik ben best wat zenuwachtig:
  • De extra controles
  • De staking
  • De vele files richting A-dam voor de gay-parade
  • Maar ook de eerste keer dat ik zelf zal vliegen vanaf A-dam.
Ik ben er vaak genoeg geweest om mensen op te halen en of weg te brengen.
Maar zelf vliegen vanaf deze luchthaven is toch iets raar.
Geef mij liever maar toch Dusseldorf en of Weeze en Eindhoven en als die het niet kunnen zijn dan nog Brussel ondanks wat er daar is gebeurt.
Maar deze keer is het Schiphol.
Gelukkig de extra controles liepen vlot en we waren op tijd door de douane en konden we nog even van een maaltijd genieten in de tax-free gedeelte.
En yes na heel lang zoeken heb ik weer eindelijk mijn parfum kunnen kopen Viktor & Rolf flowerbomb La vie en rose. En nu snel hop hop naar het vliegtuig want hij gaat opstijgen om 14:45.