Derde keer, goede keer!

België, Zaventem

Ahoi, Hier gaan we weer!

Ik zit weer met 35kg bagage op Brussels Airport en vlieg zodadelijk richting Bruisend Berlijn. 🛫
Ik heb definitief vaarwel gezegd tegen de wanpraktijken van MSC en heb nu een contract getekend bij TUI.
Ik ga aan boord van hun 'Mein Schiff 3' als zangeres. 🎤
Ik ben al enkele maanden shows aan het instuderen en vanaf maandag (4sept) start ik met een repetitieperiode van 5 weken in Berlijn. Samen met alle andere zangers, dansers, acrobaten, muzikanten, enz... Ik ben super benieuwd hoe dit gaat verlopen en het gaat ongetwijfeld weer een enorme leerschool zijn!
Daarna zullen we pas richting het schip vliegen..

Tegen die tijd ben ik wellicht al vloeiend Duitstalig 🤓 of dat mag ik toch hopen!

Op naar mijn derde, mijn laatste en hopelijk mijn beste zee-avontuur! 🙃 xx

Veel succes

Nelly 2017-08-31 12:36:35

Heel veel succes

Brenda 2017-08-31 13:08:55

Veel succes Sarah!

Cathy 2017-08-31 13:18:13

Naturlich wirst du gut Deutsch reden ! Dass kann kein Problem sein ! 😂

Kilian 2017-08-31 14:46:05

Proficiat doe maar goed uw best en wij zullen af en toe wel eens scypen kusjes van moemoe en vava