Project Bosnië 2014

Nederland, Grave

Lieve lezers,

Morgen is het dan zover, project Bosnië!!!
Hier hebben we met zijn alle zo hard naartoe gewerkt. Allemaal per man 500 euro ingezameld en gaan met die banaan.
Ik heb zelf eerlijk gezegd nog niks ingepakt haha.. Morgen ochtend vroeg uit de veren en maar is actie ondernemen. We hebben er allemaal superveel zin in maar zijn natuurlijk erg benieuwd en het is ook stiekem wel een beetje spannend, want wat staat ons allemaal te wachten en hoe zal het allemaal lopen?
Ook de lange busreis van zeker 20 uur is een uitdaging, maar met genoeg gezelligheid, spelletjes, lekkere snacks en slaap moeten we het wel doorkomen!!

We vertrekken morgen 17:00 en onze eindbestemming zal het plaatsje Pecigrad zijn en we verblijven in een hotel/hostel met een normaal toilet (waar wij heel erg blij mee waren). Ons project locatie ligt zo'n 16 kilometer van ons verblijf af.
Ik zal voor jullie elke dag een verslag met foto's plaatsen op mijn blog, als de wifi mee wil werken natuurlijk.

Maar morgen is weer een nieuwe drukke dag, en het begin van ons avontuurtje, dusss...

Goodnight!

Veel succes, Sabri! Maar probeer ook te genieten van deze 'once in a lifetime experience'. xx

Jacqueline 2014-05-09 22:10:27

Heel veel succes Sabri en al je medestudenten. Dit zal ongetwijfeld een ervaring worden die je niet snel zult vergeten. Geniet en maak er een onvergetelijke week van, voor de kinderen in Bosnië en al diegene die eraan meewerken.

Annemarie 2014-05-10 01:09:24

succes geniet ook van de mooie omgeving

johnny van lier 2014-05-10 13:33:11

Veel plezier lieverd, pas goed op jezelf en geniet van deze mooie ervaring. xxx

Ilonka 2014-05-10 14:51:35

Dag Sabri, succes en maak er wat mooi 's van, geniet van de mooie natuur en van jullie samen zijn met mede studenten , samen met de kinderen van Bosnië . Goede reis.

Carla 2014-05-10 15:06:36

Jullie zijn nu onderweg naar jullie bestemming. Hoe spannend en niet weten waar je terecht komt. Blijf in je kracht staan en vertrouw op jezelf. Maak er een fantastische week van met elkaar en voor elkaar, want daar draait het om in deze wereld. Ik ga je missen en denk aan je ........ Heel veel succes daar en maak er een mooie week van xxxx

Annemarie 2014-05-10 23:53:17

Geniet van deze ervaring, pas goed op jezelf, en kom gezond en heel weer terug.