Dag van vertrek

Nederland, Hoek van Holland

Na vanmiddag de auto te hebben ingepakt, zijn we met na het avond eten vertrokken richting Hoek van Holland. Na bijna een uur gewacht te hebben, mochten we even voor 20.00 uur de boot op .
We hebben een hut op dek 10.
Vergeleken met de boot naar Schotland is deze boot veel luxer.
Weer genieten nu van een drankje, de rust, en de ondergaande zon. Morgen 6.30 uur Engelse tijd is de verwachte aankomst in Harwich.

Jullie zijn al snel actief via pindat. Niet te laat naar bed, want jullie moeten morgen weer vroeg op. Rij voorzichtig en geniet van alles

Piet 2017-07-07 20:57:18

Veilige reis gewenst. Kijk met spanning uit naar jullie verslag .leul hoor.

Ineke 2017-07-07 21:14:13

Goodmorning luitjes..........jullie zijn nu in Engeland, maar ik stop nu toch maar met mijn Engels, want vrees dat dat niet zo goed zal gaan. Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Gelukkig geen storm ofzo, dus hopelijk alles een beetje rustig. Heb een goede dag en net als Ineke kijk ik naar de verhalen en foto's uit. Liefs voor jullie viertjes