Dag 33 Prima Porta

Italië, Rome

Dag 33.
Soriano nel Cimino-Prima porta.
De voorlaatste fietsdag! Echt het type etappe dat je moet doen, niet bar veel te zien en veel van hetzelfde, daarom ook maar weinig foto’s.Calcata.. het kunstenaars dorpje, dat wilden we graag nog es zien omdat we jaren geleden hier ook al es waren en toen de auto niet kwijt konden vanwege de drukte. Totaal heel het dorpje gemist!, gewoon door gefietst. Het enige van deze etappe wat demoeite waard was om te bekijken gewoon gemist😅
Geen 12 uurtje want de slaapdorpjes waar we door kwamen hadden alles potdicht vanwege de siësta…voor ons noord Europeanen blijft dat toch een lastig fenomeen..net als je ze het meest nodig hebt flikkeren ze alles een uur of 4 op slot, geen hond op straat ook niet.
Aanpassen aan deze tijden zegt men dan, nou..dan kom je dus nergens. Wel nog een flinke bermbrand meegemaakt, we konden er net nog door omdat de weg naar beneden liep en de rook nog net een beetje zicht gaf.
Ondertussen vandaag toch weer zo’n 73 km weggetrapt en we zijn Rome op 20 km genaderd..die zijn voor morgen.
Onszelf getrakteerd op een heerlijk dineetje omdat dit weer de laatste dag is met zijn tweeen, morgen zien we jesper en Denah weer.
Tot morgen!
Ciao! Nicole en Rik

Jammer dat het een saaie dag was.maar wees gerust de komende dagen worden allerminst saai.daar zullen Jesper en Denah wel voor zorgen.en het eten was ook niet saai zo te zien.mag ook wel eens mee zitten.alvast veel plezier morgen.

Bart 2021-08-14 00:00:10

Lekker slapen voor DE grote dag. Missie: Vlijmen 🚴‍♂️🚴‍♀️ Rome ✔ Gezinnetje weer compleet 🏖

Lu en Gem 2021-08-14 00:37:24

Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Morgen nog een etappe “ mit zwei fingers in die nase “ en dan het doel bereikt. Ik ga er overigens wel van uit dat de verslagen gewoon doorgaan, ook vanuit Vlijmen. We vallen anders in een gat🤪

Antoine 2021-08-14 07:34:17

Die 20 kilometer is nog maar effe tikke voor jullie. Fijn om de kids weer te zien, geniet ervan!

Mariska 2021-08-14 09:08:14

Wat een bijzondere reis hebben jullie afgelegd. Was leuk om te lezen. Geniet nu samen met de kids in Rome.