Dag 20 Brentino

Italië, Rivalta

Dag 20.
Romagnana-Brentino.

Een goeie B&B is beter dan een hotel, daar zijn wij al uit. Vandaag weer zo'n pareltje gevonden, en gisteren ook al.
Agricultura is ook zoiets, we zijn tussen de wijngaarden beland, waar de eigenaren een ware oase hebben gecreeerd, incl. Zwembad.
Vanmorgen rustig aan gedaan, italiaans ontbijt op (is niet zo uitgebreid als bij ons) en om precies 10 uur vertrokken.
Wind in de rug deze keer. Het was easypeasy vandaag, mooi weer. Warm maar mooi, fijn gefietst, 12 uurtje op en op het terras de agricultura geboekt waar we nu zitten. Mooi mooi.
Morgen schijnt het niet zo mooi te worden kwa weer. We zien het wel. Als het wel mooi weer is zullen ongetwijfeld de fietspaden weer vol zijn met fietsers van allerlei pluimage. Want italianen fietsen ook graag.
Tot morgen!

Groetjes nicole en rik.

Alweer Mooie foto’s.lekker eten en drinken.blijf vooral genieten.🚴🏼‍♂️🚲

Bart 2021-07-31 21:52:25

De 12 uurtjes worden ook gezonder zie ik

Antoine 2021-08-01 09:59:58

Bella Italia. Ziet er goed uit!!