Dag 12 Riegsee

Duitsland, Aidling

Dag 12 steinach-riegsee.

Vanmorgen om 8 uur ontbijtje in B&B Dominikushof in steinach, een regelrechte aanrader, prachtig!
Onder een stralende zon aangefietst en vandaag zouden we de Alpen te zien krijgen, voor de een een prachtzicht voor de ander een schrikbeeld want we moeten er met de fiets overheen.
Na een uurtje heuvel op heuvel af kwamen we aan bij de ammersee, redelijk toeristisch en er waren best al wat mensen op het water, suppen is erg populair zien we, half uurtje op een bankje met wat drinken en een Duitse stroopwafel en de meeste ‘suppers’ waren inmiddels al zover dat ze staand verder konden, mooi om het geploeter te zien😃
Wij ploeteren ook weer verder tot weilheim, een mooi stadje met middeleeuwse vestingmuren en een gezellig centrum,
Eerst bij het bakkertje het 12 uurtje opgesmikkelt en onderdak voor vanavond geregeld, was maar een goed uur verder dachten we….daarom 100 meter verder neergestreken om een lekkere ijsco te bestellen, tis tenslotte ook vakantie.
2 uur later kwamen we op onze bestemming aan, die 20 kilometer waren op en af, blij dat we er waren.
Maar na een flinke schnitzel, een paar bier en een douche konden we de hele wereld weer aan, die wereld zijn voor ons de Alpen, daar gaan we morgen aan beginnen, kijken hoe ver we komen met een acculading😂
Tot morgen!

Groetjes Nicole en Rik.

Wow wat ziet het er weer prachtig uit! Succes morgen in de Alpen, zal een pittige fietstocht worden😊

Mariska 2021-07-23 22:34:35

Goed bezig .mooie foto,s.succes in de alpen een voordeel als je boven bent ga je ook weer naar beneden.

Bart 2021-07-23 22:42:25

Goed bezig, zeker met die biertjes 😋😋

Ton 2021-07-23 23:17:25

Mooi hoor, succes in de Alpen

Vera 2021-07-23 23:18:58

Straks denk je had ik toch maar die extra accu meegenomen😅 succes in de bergen🍀

Ilse 2021-07-24 07:17:02

Da zijn flinke pilskes🤪 Succes in de bergen👊🏾

Antoine 2021-07-24 07:40:14

Loopt als een trein nou de fietstocht👍