naar de top.

Singapore, singapore

Het is dinsdag als de dag aanbreekt en in het hotel waar we verblijven is het uitzicht klasse we kijken uit op de plek waar we vandaag naar toe gaan. Met 57 verdiepingen en rustend op 3 pilaren is het marina bay hotel een echte toeristische trekpleister geworden. Het hotel dat met zijn 3 grote pilaren bovenop de vorm van een schip heeft liggen en waar men een geweldig uitzicht heeft over de skyline van Singapore.

We begonnen de dag eerder met een bezoek aan Gardens by the bay. Dit park heeft 2 grote overdekte ruimtes met glazen koepels in de een bevinden zich duizenden bomen en planten. De andere heeft bij binnenkomst een 65 m hoge waterval en ook hier weer vele planten en bomen.

Marina bay hotel is een 5 sterren hotel en heeft sinds enige tijd de mogelijkheid het dakterras opengesteld voor niet hotelgasten ( dit nadat er teveel niet hotel gasten) op het bovenste gedeelte van het hotel kwamen.
Met een ticket kan je dan zelf op een afgeschermd gedeelte rondlopen dit hebben wij dan ook gedaan en het was de moeite waard zeker met onweer boven zee.

de foto's zitten weer in het mapje.