Lastigheden

Nederland, IJsselstein

Het schijnt een typisch aspirant pelgrim-verschijnsel te zijn: in de paar maanden voor het vertrek steken allerlei rare kwaaltjes de kop op en wordt je (vaker dan normaal) ziek. Ik doe lekker mee:

Zo was ik, nog voordat de winter goed en wel begonnen was, al geveld door een fikse griep die me haast twee weken in z'n greep hield. Ik kon me werkelijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst griep had...

Ik heb ook al een poosje last van een overbelaste gluteus medius (bilspier) wat, ondanks de dry needling behandelingen bij de manueel therapeut, nog steeds niet geheel verholpen is. Gelukkig heb ik daar met lopen of met het dragen van de rugzak geen pijn aan!

Verder heb ik de afgelopen weken een paar keer noodgedwongen mijn lenzen moeten inruilen voor mijn bril omdat ik last had van een milde vorm van meibomitis (ontsteking aan mijn ooglid). Het is niks ernstigs, maar wel vervelend en 't is iets wat ik nooit eerder heb gehad.

En zo zijn er nog meer 'lastigheden'. Ik doe wat in mijn macht ligt en verder vertrouw ik er echt op dat ik straks fit aan de meet sta!

Lieve Paula, Goed zo, hou de moed erin. Je bent er zometeen klaar voor. Het is natuurlijk ook heel spannend en spanning maakt dat je weerstand minder is, eigenlijk dus heel logisch. Ik denk dat zodra je gaat beginnen het allemaal van je afvalt. Heel veel succes!

Petra Smits 2020-01-14 08:57:16

Het gaat allemaal weer vanzelf over, je blijft positief en na een fikse griep moet je lichaam zich weer herstellen. Als je straks aan de wandel gaat heb je het wel allemaal wel weer gehad en kan je met frisse moed en jou doorzettingsvermogen er tegen aan. Want je gaat het gewoon doen. Ook al is het super spannend. You can do this xxxx Miranda

Miranda 2020-01-14 15:58:49

Tegen ontstoken ogen helpen de druppeltjes van Oculoheel vaak erg goed. In handige doseerpipetjes. Poging waard, ook om paar pipetjes mee te nemen. Sterkte met alles, je hebt nog ff om bij te komen xxx

marjon 2020-01-15 12:13:04

Gaat zeker goed komen! Geef je lichaam even de tijd, al wil je dat niet, om even te herstellen. Jij bent straks echt klaar voor het avontuur, ik ben er van overtuigd!