Dag 32: Rome. ( 18075 stappen)

Italië, Roma

Deze morgen hebben we het Forum bezocht.
Ik ga de foto's voor zichzelf laten spreken.
De eerste drie foto's is ons verblijf bij de zusters.
De volgende 13 zijn genomen op het Forum. (Zie weer het internet).
Telkens op de eerste foto van een reeks is vermeld waar ze genomen zijn.
Ik heb het niet op alle foto's erna nog eens gezet. ( na zo een 32 dagen moet ik wat beginnen rusten 😂)
Na de middag hebben we de binnenkant van het Colosseum, het Pantheon en de Piazza de Navona bezocht.
18075 stappen x 0,82= 14,8 km.

Groeten Guy & Ludo.

PS: Dit was ons laatste verslag, iedereen hartelijk bedankt voor de steun, reacties of om alleen maar de gebeurtenissen te volgen.

Guy en Ludo, Bedankt voor de mooie foto's en verslagen. Wij hebben er genoten van. Goed gedaan iets om fier op te zijn dit is en mooie ervaring geweest. Geniet van jullie laatste uren in Rome. Een goede reis terug naar huis. Beetje mooi weer mogen jullie altijd meebrengen. Tot in Kermt!

Ivo 2017-09-06 22:49:22

Goede reis terug en hou die trui en paraplu maar klaar.