iPad en Cheesecake

Verenigde Staten, Pendleton

De drukte op de weg is verdwenen, we kunnen lekker doorrijden! We verlaten de staat Idaho langs de velden met de 'famous potatoes' en de megagrote koeienboerderijen. Via een klein toeristisch ommetje bij Twin Falls rijden we naar de staat Oregon. Het landschap wordt anders. De heuvels zijn kaal, er is geen boom te zien. Ook merken we aan de temperatuur dat we niet meer in de bergen zitten. Het is buiten rond de 35 graden! Gelukkig hebben we een goede airco. We rijden langs delen van de Oregon Trail, waar ze met Wie is de Mol afgelopen jaar waren. Ook komen we in een andere tijdzone. Van Mountain time gaan we nu naar Pacific tijd. Dat betekent dat we in plaats van 8 uur nu 9 uur tijdsverschil met Nederland hebben.

Thuis hadden we al besloten een IPad in Amerika te willen kopen. Dat scheelt meer als 100 euro met Nederland. We hadden gezien dat er een Apple Store op de route in Boise lag. Dus in Boise zijn we naar de shopping Mall gegaan en hebben de zilvere iPad van 128 GB gekocht!! Hij is super mooi en werkt erg snel! Naast de Apple Store zat de Cheesecake factory. We konden onze etappe natuurlijk niet vervolgen zonder daar twee lekkere punten te scoren. Ze hadden alle soorten, kleuren en maten. We kozen de Snickers cheesecake en hij was verrukkelijk!!!

Rond een uurtje of 4 zijn we het rijden zat en stoppen we op de camping in Peddleton. Even lekker weer aan de stroom, de watertank van de camper bijvullen en het afvalwater lozen. We kunnen weer even vooruit!

Jaja ook wij hebben een zomerse dag te pakken 25 gr En zo,n nieuwe ipad moet natuurlijk gevierd worden met cheesecake what else !! En wat doet die vrachtwagen daar op zijn kop ? Lekker Amerikaans he die mega koeienbedrijven je zou er eens een kijkje moeten kunnen nemen .