Verenigde Staten, hot springs south dakota

4 e dag in Amerika…..nog niet helemaal gewend aan het tijdsverschil maar gelukkig geen heftige jetlag. Vanmorgen om 6 uur wakker ipv 5 uur….wel lekkere lange dagen, het is vroeg licht maar ook vroeg donker.
Van Denver Colorado richting de Black Hills het blijkt nog niet zo gemakkelijk. Zo n 200 kilometer omgereden omdat in meerdere staten dezelfde plaatsen zijn. Een

G.morgen,5.45uur.ik was er even uit en dan kijken hoe of wat over jullie.het gaat goed dat is fijn om te horen.ik ben gisteren met de Z.bloem 'n mooie rit gemaakt in de buurt van de IJssel.mooi weer.vannacht hier en daar vorst a D grond.nooit eerder geweest.Goede reis,tot mails.xxxxxx

Oma 2015-07-10 06:00:43

Hallo,fijn dat jullie goed zijn aangekomen,en dat aales goed is gegaan.. Ik kan alleen van 3 juli volgen en nu van 10 juli 5 regels ,klopt dit? Weer een mooie dag gewenst en ik hoop mooie verhalen te kunnen lezen.. Goede reis.

Gea 2015-07-10 08:34:25

Hoi, hoi, inderdaad maar een paar regels te lezen, maar ben wel blij dat jullie minder last van de jetlag hebben. Kan me voorstellen hoe lastig het is als er meerdere staten zijn met dezelfde plaatsen. Omrijden is niet altijd heel erg leuk, maar soms ontdek je dan ook juist weer mooie plekjes. Onwijs veel plezier, goede reis, knuffels voor allemaal.

Mery 2015-07-10 08:42:47

Je moet maar zo denken die 200 km is mooi meegenomen anders had je dat niet gezien, haha. Nee het fijnste is als alles gladjes verloopt maar ik weet dat je niet voor een gat te vangen bent. Wel erg leuk om de verslagen te lezen. Ik ben het eens met wat hierboven vermeld staat dat er maar 5 regels verslag staan. Groetjes vanuit Loenen